2008-11-02

Födelsedagsfest a la greatest!

Ojojoj.. Var ska jag börja?
Jag var sjukt nervös inför den stora dagen, dagen då så gott som alla vänner [plusminusnoll] var samlade för min skull =)
Kvällen tog sin start på Bankiren, älskade älskade hak.. det var dock inte längre det Bankiren jag känner till från förr [som jag idag fick veta var "the shit" på det glada 80talet] utan det är numera en flott restaurang..
Personalen var helt underbar, maten var suverän.. för att sen inte tala om det fina sällskapet jag hade omkring mig.. Trodde inte mina öron när de allihopa gav sig upp på scenen och sjöng Happy Birthday för mig inför alla.. I vanliga fall hade jag skämts ihjäl men värmen jag kände för mina vänner tog över den biten.. Så jag garvade bara och fick ett fint minne, som i sin tur är fångat på film..
Efter maten var det dags att öppna presenter.. Som ett barn på julafton slet jag pappret i flisor, och blev överlycklig över innehållet..
Det märks att mina vänner känner mig, för det var bara saker jag behövde och ville ha..
Presentkort på Stadium, som tacksamt togs emot nu när mina älskade Adidas håller på att ramla i småbitar bokstavligt talat, en tavla på rockguden himself, en gosedjurskatt [med motiveringen; eftersom du har sagt att du saknar dina katter när du inte har dem hos dig så får du en att ha istället för...]
Men där tog det inte stopp; sist men inte minst hägrade det stora paketet.. som innehöll ett album med kort och bilder som sammanfattade mig till 100%... Jag bara satt och gapade, vilket minne hon har den där Jeeves =) Och vilket jä*la jobb som ligger bakom.. Alldeles hänförd blev jag..

Efter en massa skön karaokesång så bestämde vi oss för att dra vidare.. Så vi hamnade på Konrad.. Ja, jag vet, det är ett "fjortisställe".. men va fan, Konrad är Konrad och det har sin charm..
Där blev det party av, dock inte så mycket för mig då jag trist nog skulle upp 7 dagen efter och jobba.. Men jag hade kul, de andra hade kul.. så jag var nöjd..
Dessutom var det Halloweentema, så så gott som alla var utklädda.. Vissa bra, andra mindre.. host.. bra.. Men ändå i sann Halloweenanda..
Mister M gav järnet och jag har inte skrattat så mycket åt någon på länge som jag gjorde
åt honom..
Han har ju inga som helst hämningar den mannen!
Jeeves tog steget upp på bardisken och dansade vad trasorna höll, och även S joinade dem..
Bilder kommer =)=)=)

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig, har sovit 3 timmar natten som var och sen 12 timmars arbete på det..
Det sliter på en stackars 25årings nerver, kan jag lova!

Inga kommentarer: