2008-11-13

Jag blev supertrött vid 22:20...

.. Stängde ner allt utom tv och försökte sova..
Jag blev supertrött vid 23:00.. Stängde även av tv och försökte sova...
Nu är klockan 23:45 och det är alldeles omöjligt att sova..
Jag tänker alldeles för mycket på allt trist som hänt för att det ens ska finnas en chans att sova inom närmaste timmen..
Nu vet jag att jag har tappat er, så jag ska försöka att göra en vimsig hjärnas tankar klara för er;

Ingen kan den senaste tiden ha undgått att läsa rubriker som

NÄTVERKEN SOM UTÖVAR DJURSEX

HON TRÄNAR HUNDVALPAR INFÖR PORRFILM
Småbarnsmamman; det finns pengar att tjäna

LIDLANSTÄLLD FÖRGIFTAR DEN ÖVERBLIVNA MATEN
Enbart för att hemlösa inte ska kunna äta den



Hur kan man sova när allt detta snurrar i ens huvud?

Om inte detta räcker; fick idag ett samtal om att två av mina "gubbar" har gått bort.. Varför?
De var de snällaste gubbar som gick i två par skor..Det var gubbar som resten av huset hade ömsesidig respekt inför.. Det var gubbar som var värda att leva...
Varför ville ödet annorlunda?

Det är kanske nu om nåt som jag får ta till mig mitt mantra, på allvar..
Allting som händer har en mening..Även allt ovanstående..

Frågan är bara

vad?

Inga kommentarer: